Tła oraz dodatki na bloga tonabloga.blogspot.com

sobota, 6 października 2012

Semplerek ukończony!

Witajcie, dawno mnie tu nie było.Przepraszam, ale jak już pisałam staram się o dofinansowanie do działalności, a że dostałam się do projektu z listy rezerwowej to miałam tylko 1,5 tygodnia na napisanie biznes planu.  Siedziałam całymi dniami i pisałam , w między czasie lekcje z dziećmi. Powiem wam ,ze już mi się odechciewa :-(....Nie lubię robić czegoś tak na szybko. le w poniedziałek idę zanieść dokumenty i pozostało mi tylko czekać na decyzję :-)
Ale żeby nie było ,że nic nie robiłam to pokazuję mój semplerek.:
Niespecjalnie jestem  byłam przekonana do tej cieniowanej nici. Ale myślę że efekt końcowy jest zadowalający.
Właśnie zabieram się za hafcik, który rok czekał na skończenie, bo brakło mi nici. Mulinki dokupiłam i mam zamiar go skończyć. A tak sie prezentuje na dzień dzisiejszy:
Zamierzam skończyć do końca roku większość pozaczynanych hafcików( wszystkich na pewno  nie skończę), nie wliczam oczywiści RR- ów - ale chciałabym skończyć SAL u Elen, SAL kawowy- ramkę już mam-SAL u Agnieszki Kobieta blackwork. Zobaczymy co z tego wyjdzie. To jest moje postanowienie  przed końcem roku i mam nadzieję, że uda mi się z niego rozliczyć. Ponieważ od nowego roku zaczynam nowy bardzo duży projekt.
Witam serdecznie Kal32 ,bardzo mi miło imam nadzieję,że zagościsz u mnie na dłużej.:-)
Pozdrawiam słonecznie z Wrocławia :-)


15 komentarzy:

  1. misterna robota :D faktycznie jakoś ta cieniowana nitka nie do końca mi podchodzi - ale za to zamek jest niesamowity :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny!!! Wygląda super i z taką cieniowaną nicią, nie tak jednolicie. A ten obraz który będziesz kończyła wygląda na strasznie duży!

    OdpowiedzUsuń
  3. ten niebieski obrazek jest wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki :-) Stwierdziłam, że jak będzie nic cieniowana to nie będzie tak jednolicie;-) Niespecjalnie jestem przekonana ale chyba nie jest tak źle:-) A zameczek nie jest taki duży , tylko cztery kartki:-) kanwa jest taka, nawet nie wiem czy to nie jest 14?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem co to stempelek ale jest przepiękny i z klimatem ... absolutnie elfowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamek , znany mi wzór i czekam na dokończenia ,.. Niebieski po prostu boski ..

    OdpowiedzUsuń
  7. Samplerek wyszedł ślicznie, cieniowana nitka bardzo fajnie się ułożyła.
    Zamek będzie wyjątkowy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności, a podziwiam, bo sama pojęcia zielonego o hafcie nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To był świetny pomysł z tą cieniowaną nitką, samplerek wyszedł bardzo efektownie. Zamek już robi wrażenie, czekam na całość. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam. Bardzo fajny efekt cieniowanego samplerka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny sampler, ale ten drugi obraz także piękne wyzwanie!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Niebieski sampler jest rewelacyjny :) A postanowienia "staroroczne" bardzo ambitne :D Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Postanowienie nie jest pnad iły? Ja mam prostsze - nie zaczynam nowej - staram się konczyć stare (zaczętych bez liku). No i zawsze jest jakiaś nowa robótka do zrobienia już...
    Jafciki śliczne! do zobacze nia w sobotę - może opowiesz coś więcej o swoim biznes-planie?
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie tworzysz. Życzymy powodzenia. Pozdrawiamy ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarzy :-)Dzięki wam chce się pracować dalej :-)