Tła oraz dodatki na bloga tonabloga.blogspot.com

piątek, 1 kwietnia 2016

Znowu po długiej przerwie...

Witam wszystkich tu zaglądających...
zdrowie mi się posypało, nic się u mnie nie dzieje...
Najpierw się dowiedziałam, że mam poważne problemy z ciśnieniem, mam podobno bardzo wysokie- 156/102... mam potworne bóle głowy..pewnie przez ciśnienie.....
Teraz dowiaduję się, że tracę wzrok w lewym oku!!!!!!!!!!!!! Wszystko po prostu na raz....
Robótkowo na razie nic....muszę dojść do siebie....
Pozdrawiam

18 komentarzy:

  1. Kochana, mocno trzymam kciuki zwłaszcza za oko, bo ciśnienie można ustabilizować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam mocno kciuki i zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Beata głowa do gory.Nad ciśnieniem idzie zapanować,to nie tragedia.Sama biore leki od 15 lat więc wiem co piszę.Dlaczego tracisz wzrok ?
    Głowa do góry, pozytywne nastawienie to połowa sukcesu.Ciśnienie również staje sie wyższe jak człek denerwuje się.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowia, zdrowia przede wszystkim! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowie najważniejsze, życzę Ci go jak najwięcej. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana! Życzę Ci dużo zdrowia, wiele sił do walki z chorobą! Z tego, co napisałaś, wynika, że chyba masz jaskrę, a jeżeli tak, to jest to podstępna choroba - moja mama na nią cierpi. Ale! Wola walki, chęć do życia pozwolą Ci na przezwyciężenie nowych trudności! Jestem całym sercem z Tobą kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też wspieram i życzę dużo zdrówka i pozytywnej energii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. od nas też ślemy dużo pozytywnej energii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Beatko to życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia, wiem że to niełatwe ale postaraj się nie zamartwiać, zobaczysz wszystko wróci do normy. Cieplutko pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Beatko Zdrowka Zdrowka i jeszcze raz Zdrowka Ci Zycze !!!! Trzymaj sie tam Dzielnie !!! Pozdrawiam Cie cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia! Nie martw się, mnie parę miesięcy temu też wszystko szwankowało, teraz wyszłam na prostą. Z Tobą tez będzie dobrze, przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
  12. Łączę się z Tobą, bo u nas też ciężko. Córcia choruje 9-ty miesiąc i nadal brak diagnozy.
    Pozdrawiam ze szpitalnego łózka

    OdpowiedzUsuń
  13. Pani Beato, kontaktuję się w sprawie konsoli kupiłem na Allegro. Odrzucają Państwo połączenia, nie odpisują na e-maile. Proszę o zrealizowanie transakcji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarzy :-)Dzięki wam chce się pracować dalej :-)