Tła oraz dodatki na bloga tonabloga.blogspot.com

niedziela, 22 stycznia 2012

Książki

Witajcie. Co teraz czytam? Tak naprawdę w tej chwili nie mam za bardzo czasu na czytanie...teraz haftuję..ale zaczęłam czytać kolejne odsłonę Eragona czyli Dziedzictwo tom 1 a pod koniec stycznia ma wyjść tom 2..
Powiem wam ,że z ksiązki na książkę jest coraz bardziej ciekawie..
Jestem ciekawa czy wy też czytacie i co o tej książce sądzicie?
zapraszam do dyskusji, oczywiście...
Kolejną serią którą jestem zauroczona to Zwiadowcy...literatura (jak się mówi o tej serii), typowo młodzieżowa...ale ja bardzo ją lubię -jest napisana na luzie, z humorem -naprawdę polecam. Wyszedł juz tom 10 ale na razie brak funduszu na zakup...:-(

Jest to seria według mnie mądra i wyjątkowa- fantasy bez magii, tylko czysta przygoda, o powodzeniu misji decyduje inteligencja i spryt..
Warto przeczytać.:-)
Ciekawa jestem co wy czytacie... a może mi coś polecicie??
Zapraszam do dyskusji...
:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zostawienie komentarzy :-)Dzięki wam chce się pracować dalej :-)