Tła oraz dodatki na bloga tonabloga.blogspot.com

niedziela, 28 kwietnia 2013

Moje zbiory mulin :-)

Witajcie, robótkowo nie za dużo u mnie słychać :-) jak wyciągałam ciuchy letnie z mojego pudla znalazłam reklamówkę z mulinami  o której zapomniałam :-) jakiś czas temu kupowałam sobie Ariadnę żeby skompletować wszystkie kolorki :-) Na dzień dzisiejszy brakuje mi trzech kolorków nie wliczając mulin cieniowanych bo tych nie mam  :-)
Tak prezentuje się cały zestaw:



Jestem bardzo dumna z siebie ,że udało mi się skompletować :-)
Oprócz Ariadny mam jeszcze:
-Mulinę PND:
 -Mulinę DMC:
-Mulinę Anchor:
Na tym moje zasoby się kończą :-) Myslę,że mam całkiem duzo :-)
Co do moich robótek ,to aktualnie na tamborku mam kawki:-) Zostały jeszcze cztery:
Pozdrawiam z deszczowego Wrocławia :-)

31 komentarzy:

  1. Całkiem dużo? Kobieto toż to pół pasmanterii:D Gratuluję uzbierania kolekcji i podziwiam cierpliwość do bobinek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana :-) Staram się :-) Teraz kolej na DMC :-)

      Usuń
  2. Witaj,piękni,ciekawie i kolorowo tu u Ciebie.Jeśli pozwolisz zostanę i rozgoszczę się na dłużej,Ciebie zapraszam w wolnej chwili w odwiedziny do Dobrych Czasów.Pozdrawiam wiosennie.Jola,dodam tylko,że Twoje pomysły są fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozgość się :-)Ja oczywiście zaraz do Ciebie zaglądnę :-)

      Usuń
  3. Wspaniały zbiór muliny! Chciałabym mieć aż tyle, jednak na dzień dzisiejszy mogę się pochwalić tylko całkiem sporą (jak dla mnie) ilością pasemek Madeiry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Madeiry nie mam :-) A zbiór duży, bo zbierany kilka lat :-)

      Usuń
  4. Pięknie wygląda ta mulina posortowana w pudełeczkach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Kochana poukładaj i tez pewnie masz całkiem niezły zbiór:-) A jak nie masz to zapraszam na zakupy:-)

      Usuń
  6. W końcu zobaczyłam zbiory w całości :D ale nawet częściowe są imponujące...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, jest tego troszkę :-)Mam nadzieję,że u ciebie już lepiej :-)

      Usuń
  7. no pracy to troszke koszrowalo ale wygląda rewelacyjnie pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  8. Beatko, jaki u Ciebie porządeczek, o ilości już nie wspomnę bo jest oszałamiająca.
    Ja u siebie zrobiłam porządek tylko częściowo z muliną DMC, na przewinięcie na bobinki czeka mulina Ariadny (w większości)
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to trzeba nawinąć resztę :-)Czekam na efekty :-)

      Usuń
  9. Kolekcja imponująca. Moje się w pudełku od butów mieszczą. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde pudełko jest dobre żeby był porządek :-)

      Usuń
  10. Rewelacyjna kolekcja :):) Piekne kolorki :) Suuper kawki :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wrażeniem! Taką kolekcję to chyba każda chciałaby mieć.:) Ja kompletuję Anchora - przy wydatnej pomocy mojego męża.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę powodzenia z kompletowaniem :-) I mam nadzieję,że się pochwalisz :-)

      Usuń
  12. Beatko posiadasz niesamowity zbiorek :) Mi się marzy skompletowanie palety DMC i Anchora i mam nadzieję, że w końcu mi się to uda :) Kaki fajowosko powstają :* Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Judytko :-) Na pewno sobie skompletujesz całość :-)

      Usuń
  13. Co za zbiór, ile tego:))))Super.Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Też kiedyś Ariadnę zbierałam, teraz nadal mam ją w segregatorach i powoli dokupuję te kolorki, które pojawiły się w momencie, gdy Ariadna rozszerzała kolorystykę. Tyle, że ja na szpatułkach ją upycham:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam o szpatułkach,ale w końcu zostałam przy bobinkach :-)

      Usuń
  15. Wow!!Ale mulinek!Normalnie zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastycznie wszystko poukładane. Masz bardzo dużo mulin. Bardzo!
    Ale bez fałszywej skromności powiem, że i u mnie zbiory całkiem pokaźne. Może też powinnam pokazać?;-)
    Pozdrawiam Beatko cieplutko i do zobaczenia w sobotę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokaż swoje zbiory, pokaż :-) Dziękuję :-)

      Usuń

Dziękuję za zostawienie komentarzy :-)Dzięki wam chce się pracować dalej :-)