Tła oraz dodatki na bloga tonabloga.blogspot.com

niedziela, 13 kwietnia 2014

Japoneczki, haft czarny :-)

Nie mam za wiele do pokazania...troszkę przybyło, ale nie za dużo, bo przez tydzień męczyło mnie jakieś choróbsko i nie miałam chęci ani siły żeby hafcik..do dzisiaj męczą mnie bóle głowy.....
A teraz japonki... to co robię teraz , czyli cały czas strona 43
a teraz całość...
Moim skromnym zdaniem są cudne :-)))
W hafcie czarnym przybył jeden kwadracik i zaczęłam nastepny :
Na dzisiaj to już wszystko...idę spać bo dzieci wyjeżdżają jutro o 5.30 rano do Warszawy na wycieczkę szkolną :-)


10 komentarzy:

  1. Japoneczki coraz piękniejsze, haft czarny też :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdanie jak najbardziej prawdziwe! Japonki wyglądają cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko moim zdaniem również są cudne.
    Pozdrawiam Zosia,

    OdpowiedzUsuń
  4. Japonki przepiękne Beatko! Tyle pracy za Tobą! Ciekawa jestem do czego wykorzystasz ten czarny haft?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Z czarnego haftu chciałam zrobić poduszkę ale chyba będzie za duży... jeszcze się zastanawiam :-)

      Usuń
  5. Narobiłaś się kochana wszystko piękne - wypatruj jutro malutkiego postmena buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)W takim razie czekam z niecierpliwością :-)

      Usuń
  6. Rany, ale eksplozja kolorów w tym obrazie! Ja uwielbiam kolory! :) Masz rację, są cudne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarzy :-)Dzięki wam chce się pracować dalej :-)