Tła oraz dodatki na bloga tonabloga.blogspot.com

niedziela, 11 stycznia 2015

Cześc wszystkim...

...ależ mnie długo nie było :-) Przepraszam bardzo :-) Ale musicie mi wybaczyć, nie mam za dużo czasu, dwie prace, teraz jeszcze dzieci muszę przypilnować do egzaminu szóstoklasisty....
Jestem tak strasznie zmęczona :-(Nawet gdy mam wolne w Empiku to i tak idę do swojego sklepu...
Za dużo japonek też nie przybyło...Na razie skonczyłam 80 stronę...

Czy nie uważacie że ta laska ma dziwną pozycję???? Jakoś tak mi nie pasuje.... No ale może się czepiam...
Ale wieczorkami w domu, oczywiście gdy mam czas i nie jestem bardzo zmęczona robię sobie fajną sówkę....

Bardzo przyjemny hafcik :-)

Na dzisiaj koncze, wracam do sówki :-) Bardzo dziękuję za wasze komentarze :-))
Pozdrawiam i trzymajcie się cieplutko :-)))


30 komentarzy:

  1. Jeszcze nie wiele widac ale już mi się zaczyna podobać Twoja sówka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Posuwasz się z japoneczkami do przodu, to najważniejsze.
    cały czas powtarzam, że praca zawodowa(220godzin w miesiącu) ewidentnie przeszkadza mi w życiu prywatnym:):):):)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wytrwałości w pracy. Japonki wyglądają ca raz bardziej okazale.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te sówki, czekam na kolejne odsłony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. OOO tę sówke ostatnio często widzę, ale jest super. A Japoneczki oj rosną rosną....

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie o pozę tu chodzi ale o haft, pieknie wyglada juz teraz, pozdrawiam Beatko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. japoneczki boskie:) cudowne kolory:)
    soweczke tez wyszywam :) tez na bialej kanwie, ale ty bardzo ladnie dobralas kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięku7ję :-) zobaczymy jak wyjdzie całość :-)

      Usuń
  8. Fajnie, że mimo tylu zajęć hafciki rosną. Ja nadal wiernie kibicuję Japonkom!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyglądałam się, przyglądałam i jakoś tej sówki nie widzę, ale wierzę Ci na słowo, że jest. Czekam na całość, a japonka jest cudna, fakt, że trochę dziwnie stoi, przez co bardziej przypomina mi hiszpankę. Ale haft cudo :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sówka, uwierz na słowo :-) Jeszcze się robi...zobaczysz jak skończę :-)

      Usuń
  10. Beatko! Liczyłam na spotkanie w sobotę. Ale widać zarobiona jesteś. Z tym czasem jest coraz gorzej, nie tylko u Ciebie. Japonki robią wrażenie:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Jolu, byłam w pracy :-( Ale mam nadzieję,że na następnym spotkaniu będę :-)

      Usuń
  11. Beatko dla pocieszenia na emeryturze będziesz miała więcej czasu i odpoczniesz hi,hi, śmieję się bo i na emeryturze nie ma się czasu. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego się właśnie obawiam, że nawet na emeryturze nie odpocznę :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  12. no fakt kochana Beatko baaaaardzo długo cie ni było tutaj widać - zupełnie jak mnie - hmmm - za dużo siedzimy na fejsie - ale do rzeczy : a więc - twoje prace są jak zawsze fantastyczne a ja to jnuż taki leń że nic mi się nie chce -japonki są rewelacyjne - buziole ślę wielkie Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Marii :-) Na fejsie jestem rzadko :-)))))
      Dziękuję bardzo :-) i co z tym spotkaniem naszym :???

      Usuń
  13. Niezły hafcik sobie wybrałaś z tymi japonkami ale efekt końcowy będzie cudny :).

    Patrząc na całość nie wygląda jakby miała dziwną pozę :).

    Ciekawa jestem co, to za sówki będą :).

    OdpowiedzUsuń
  14. pomyliłam konta więc jeszcze raz :D jakby z tamtego konta Pani nie dodawała komentarza byłabym wdzięczna :)

    Znalazłam Pani blog przez przypadek. Podziwiam Panią, że umie Pani haftować dwa lata jeden obraz. Ja mam 21 lat i też haftuję ale moje obrazki takie ładne nie są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :-) Staram się jak mogę :-)

      Usuń

Dziękuję za zostawienie komentarzy :-)Dzięki wam chce się pracować dalej :-)