Tła oraz dodatki na bloga tonabloga.blogspot.com

sobota, 31 stycznia 2015

Uf...

...bardzo ciężkie były dla mnie te dwa tygodnie...Dzisiaj przywiozłam dzieci z ferii...Pogoda jak widać, wczoraj wieczorkiem jadąc po dzieci była śnieżyca od samej Oleśnicy ..........Fatalne warunki do jazdy...100 km jechałam 3 godz...
No dobrze, jeśli chodzi o robótki to tak:
- japonki nie ruszone.... na dzień dzisiejszy tak sie prezentuja:
strona 81 skończona:-)

-sówka skonczona:
-ruszyłam z elfką Niume, na razie jest to plama fioletowo-granatowa:
Coraz bardziej mi się ta elfka podoba..
Pozdrawiam




16 komentarzy:

  1. Beatko, ale ty już dużo zrobiłaś elficzki, ta sowa jest superaśna, a japoneczki poczekają cierpliwie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję bardzo :-) Staram się :-)

      Usuń
  2. Niume bedzie piękna -bardzo lubię ta serię. Oj najeździłam się do Wrocka zimą przez całe studia tłukłam się PKSem.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciesze sie, ze sowka ukonczona, ale nie robisz kwiatka po prawej na dole? moze same konturki, bo jakos tak sowa ma pusto...ale i tak wyglada superasnie wiec sie nie czepiam:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :-) Kwiatek jako kwiatek po prawej nie za bardzo mi się podoba :-) Myślę nad koncepcja zapełnienia tego miejsca :-)

      Usuń
  4. Dobrze, że szczęśliwie dojechałaś :).

    Nawet kilka krzyżyków cieszy :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Sówka bardzo mi się podoba, a ten zaczęty haft na pewno będzie efektowny -bardzo podoba mi się wzór! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Od pewnego czasu odwiedzam Twój blog, ale to mój pierwszy komentarz. Wszystkie prace są piękne, a sówka zachwyciła mnie szczególnie. Zapraszam na mój blog. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za odwiedziny i zapraszam częściej :-) Dziekuję za komentarz :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarzy :-)Dzięki wam chce się pracować dalej :-)