Tła oraz dodatki na bloga tonabloga.blogspot.com

sobota, 31 stycznia 2015

Uf...

...bardzo ciężkie były dla mnie te dwa tygodnie...Dzisiaj przywiozłam dzieci z ferii...Pogoda jak widać, wczoraj wieczorkiem jadąc po dzieci była śnieżyca od samej Oleśnicy ..........Fatalne warunki do jazdy...100 km jechałam 3 godz...
No dobrze, jeśli chodzi o robótki to tak:
- japonki nie ruszone.... na dzień dzisiejszy tak sie prezentuja:
strona 81 skończona:-)

-sówka skonczona:
-ruszyłam z elfką Niume, na razie jest to plama fioletowo-granatowa:
Coraz bardziej mi się ta elfka podoba..
Pozdrawiam




15 komentarzy:

  1. Beatko, ale ty już dużo zrobiłaś elficzki, ta sowa jest superaśna, a japoneczki poczekają cierpliwie

    OdpowiedzUsuń
  2. Niume bedzie piękna -bardzo lubię ta serię. Oj najeździłam się do Wrocka zimą przez całe studia tłukłam się PKSem.

    OdpowiedzUsuń
  3. oj...czekam na elfkę...:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciesze sie, ze sowka ukonczona, ale nie robisz kwiatka po prawej na dole? moze same konturki, bo jakos tak sowa ma pusto...ale i tak wyglada superasnie wiec sie nie czepiam:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :-) Kwiatek jako kwiatek po prawej nie za bardzo mi się podoba :-) Myślę nad koncepcja zapełnienia tego miejsca :-)

      Usuń
  5. Dobrze, że szczęśliwie dojechałaś :).

    Nawet kilka krzyżyków cieszy :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Sówka bardzo mi się podoba, a ten zaczęty haft na pewno będzie efektowny -bardzo podoba mi się wzór! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Od pewnego czasu odwiedzam Twój blog, ale to mój pierwszy komentarz. Wszystkie prace są piękne, a sówka zachwyciła mnie szczególnie. Zapraszam na mój blog. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za odwiedziny i zapraszam częściej :-) Dziekuję za komentarz :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarzy :-)Dzięki wam chce się pracować dalej :-)