Tła oraz dodatki na bloga tonabloga.blogspot.com

piątek, 3 sierpnia 2012

Prezenty urodzinkowe

Na początku witam nową obserwatorkę Żanetkę.. Witaj kochana i rozgość się ,bardzo proszę :-)
We wczorajszym poście zapomniałam wam napisać ,że otrzymałam piękny prezent urodzinowy od Zanetki właśnie..
-piękna kartka
 -cudna bransoletka
-a tak wygląda całość- był jeszcze lizak ale już się dzieci nim zaopiekowały...czekoladę porwali dzisiaj hihihi
Żaneto bardzo ci dziękuję :-)
Zaraz zabieram się za japoneczki a jutro??? Jutro moje urodzinki i mam nadzieję,że będę mogła sobie błogo poleniuchować... Dziękuję serdecznie wszystkim za wszystkie komentarze, za trzymanie kciuków za syna za za podtrzymanie mnie na duchu...Dziękuję za wszystkie komentarze... Jesteście wielkie :-)
Pozdrawiam was wszystkich serdecznie...

4 komentarze:

  1. sliczne prezenciki urodzinowe...zycze Ci wszystkiego co najlepsze,malo klopotow,wiele radosci...

    OdpowiedzUsuń
  2. ciesze sie ze moj skromniutki prezencik Ci sie spodobał :) jeszcze raz wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezencik rewelacyjny!!Wszystkiego najlepszego:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Beatko życzę Ci jak najwięcej pięknych chwil, żadnych zmartwień, zdrowych dzieci, grzecznego męża ;) i w ogóle wszystkiego co najlepsze :)
    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarzy :-)Dzięki wam chce się pracować dalej :-)