Tła oraz dodatki na bloga tonabloga.blogspot.com

piątek, 23 sierpnia 2013

Kolejna odsłona...

....i przyszedł czas na kolejna odsłonę japoneczek...
To jest stan na dzień dzisiejszy no godz.16.

I tak kartkę 12 uważam za skończoną :-)
Zaczęłam kartkę 13 i mam jej mniej więcej połowę...Ale zdjęcia pokażę dopiero jak ją skończę :-) Coraz piękniej zaczynają wyglądać :-) Już nie mogę się doczekać kolejnych odsłon :-)))
Aniu a jak Twoje japoneczki ??
Właśnie oglądam sobie na Polsacie koncert Sopot lata 80-uwielbiam muzykę tamtych lat :-) Akurat leci Kobranocka- "Kocham cię jak Irlandię"- uwielbiam ten utwór :-) Ile ja łez przy nim wylałam :-(((
Bardzo lubię Polski rock z tamtych lat-:Kobranocka,Lombard, Dżem,Perfekt,Chłopcy z Placu Broni,długo by jeszcze wymieniać... Michael Jackson- miłość do dzisiaj- Opus, Rui Carlos Ferreira, Drupi....byłby bardzo długi post jakbym wymieniła wszystkich :-)))))
Serdecznie witam nowe osóbki w gronie moich obserwatorów :-) Mam nadzieję,że będziecie do mnie zaglądać :-)

25 komentarzy:

  1. Beautiful stitching, I love the colours!
    Happy weekend (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Beatko dziś ponownie jak byś mogła zrobić wgląd do poprzedniego posta -//co się dzieje?// będę wdzięczna - napisałam tam króciutki liścik.
    Ja podziwiam ciebie inne twoje koleżanki tymi olbrzymami 0 toż to jest niesamowite tyle pracy, upór jaki macie aby takie prace wykonywać jestem pod wielkim wrażeniem - te twoje japoneczki z jaką precyzją i dokładnością wykonane ach ja już lepiej nic nie mówię dodam tylko przepiękne - tak ta muzyka była zniewalająca to nie to co teraz - mój młodszy syn żonaty i dziecko ma a taką muzykęsłucha że ja nie wiem nawet co to jest - ale się rozpisałam - serdecznie pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mario, to poprzedniego posta zaglądnęłam i też odpisałam :-) Powiem ci ,że lepiej haftuje mi się takie duże obrazy ,mam na razie dwa takie duże, kilka mniejszych :-)dziekuję bardzo za uznanie :-)

      Usuń
  3. Wygląda świetnie, podoba mi się, że masz już tyle, że widać np. fałdy tkaniny...

    OdpowiedzUsuń
  4. prezentuje się coraz piękniej :) z niecierpliwością wyczekuję kolejnych odsłon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie ich troszkę :-) Dziękuję :-)

      Usuń
  5. Suuper Ci te japoneczki ida :) ojj jeszcze troszke i bedziesz miala koniec :) A muzyka co piszesz niezapomniana :) Same Cuudne utwory :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coraz ładniejsze , a ja dalej upominam sie o zdjecie całości xxx ...

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest niesamowite jak szybko przybywa Ci xxx. Razem z Tobą czkam na finisz, a już jest bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do finiszu jeszcze bardzo daleko :-) Ale ja tez już nie mogę się doczekać :-)

      Usuń
  8. odsłania się piękny obraz ;) chociaż chciałabym już zobaczyć całe zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory... I piękny haft... To będzie majstersztyk :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj,Kochana trudno będzie Cię dogonic,ale dzisiaj zaczęłam...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarzy :-)Dzięki wam chce się pracować dalej :-)