Tła oraz dodatki na bloga tonabloga.blogspot.com

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Miłe spotkanie...

...z Anią z Poznania...Miałam po drodze jak jechałam po moją rodzinkę... Więc stwierdziłam że przecież mogę Anię odwiedzić.Ania to bardzo sympatyczna osoba,zapracowana hafcikowo i bardzo zdolna, poplotkowałyśmy,pośmiałyśmy się....Było bardzo interesująco i sympatycznie. Ania obdarowała mnie takimi prezentami:
-dwie kanwy-czerwona i kremowa,płócienko ,igiełka oraz kilka mulinek :-)
Kanwy i płócienko musi poczekać na swój czas, bo muszę się zastanowić co z nimi zrobić .
Aniu bardzo dziekuję za pięęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęękny upominek ...
I z niecierpliwością czekam na Twoje japoneczki :-)))))
A teraz postępy w moich japoneczkach :
Niwiele przybyło ale coś tam jest więcej :-)
Pozdrawiam serdecznie
Beata


20 komentarzy:

  1. Jest sporo więcej odkąd je widziałam. Dzisiaj nie dałam rady, nie wiem jak ogólnie będzie w tygodniu ale postaram się zajrzeć i zerknąć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko, jestem w tygodniu do 14,30 :-) Czeka do obejrzenia w sklepie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A lovely present from Anne (:
    Your stitching looks lovely!

    OdpowiedzUsuń
  4. Beatki Japoneczki obejrzałam w realu i muszę Wam powiedzieć,że już teraz hafcik prezentuje się obłednie...te kolory -są po prostu prześliczne...

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie spotkania sa na prawde super :) Piekne prezenty dostalas :) A Japoneczki noo niezle Ci idzie :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę:) Takie spotkania są świetne:) A z Japoneczkami, to niezłe tempo masz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super są takie spotkania. Dobrze że skorzystalas jak miałaś okazję. To na pewno duża dawka energii.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam Twoją cierpliwość do tego haftu! A efekty są zniewalające:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Japonki zaczynają się super. Mam nadzieję, że całość będzie ekstra. Gdzieś widziałam wzór, ale to nie to samo co już gotowy obraz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Idziesz jak burza z Japonkami. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo bym chciała już go zobaczyć w całości.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę takich spotkan! ! Dopiero tu zajrzalam ale tu u ciebie pomyslowo! ! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarzy :-)Dzięki wam chce się pracować dalej :-)