Tła oraz dodatki na bloga tonabloga.blogspot.com

poniedziałek, 6 lutego 2012

Kapelusie odsłona 3

Witajcie kochani...Co prawda z opóźnieniem prezentuje wam nowy kapelusik ale przez weekend miałam gosci i niewiele okazji do szycia...ale udało się i oto efekt...
troszkę niewyraźnie ale robiłam z komórki bo aparat odmówił posłuszeństwa...hihihhi

Mam do Was pytanko: w tym kapeluszu na dole trzeba zrobić- jeśli dobrze sobie to przetłumaczyłam- supełki..czy wiecie może jak takowe zrobić?? Bo ja nie mam pojęcia i nie zrobiłam :-(
Powiedzcie mi jeszcze kochani taką rzecz: poplamiłam troszkę kanwę czy mogą ja wyprać w palce czy jednak ręcznie??Do tej pory tylko prasowałam przez mokrą szmatkę, nigdy nie prałam??
Dziękuję odwiedzający m i za mile komentarze i poproszę o więcej :-)))))))))

2 komentarze:

  1. a ja piorę... ostatnio zrobiłam choinkę i kanwa była brudna, od trzymania (mam suche dłonie i smaruję kremem - zapewne od tego tak się ubrudziła) to włożyłam już wyhaftowany obrazek w takie opakowanie w którym normalnie staniki piorę i nic się nie stało :)
    i wiele haftów przeznaczam na poduszki i z żadną jeszcze nic się nie stało nawet po wielu praniach
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Alcia

    OdpowiedzUsuń
  2. te supełki to pewnie french knot

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarzy :-)Dzięki wam chce się pracować dalej :-)