Tła oraz dodatki na bloga tonabloga.blogspot.com

piątek, 24 lutego 2012

Kapelusze odsłona5

Witam serdecznie.Długo się nie odzywałam ale ostatnio nie mam ochoty na nic. Szykuje do kolejnej wizyty w szpitalu a za tym idzie do kolejnej operacji...po prostu nic mi się nie chce...mam totalnego doła...Wiecie jak to jest..badania, wizyty u lekarzy to jakaś masakra jest...Tym bardziej ,że w szpitalu będę miała te same badania robione
Ale dzisiaj udało mi się samą siebie namówić  na troszkę pokrzyżykowania coby za dużo nie myśleć...
A oto efekty :

Mam nadzieję że przed wizyta w szpitalu uda mi się skończyć wszystkie...

3 komentarze:

  1. Piękniutki, oj, piękniutki!

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczniutki kapelusik...czekamy w takim razie na nastepne,moze Ci sie uda je skonczyc...a poza tym zycze duzo zdrowka...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarzy :-)Dzięki wam chce się pracować dalej :-)