Tła oraz dodatki na bloga tonabloga.blogspot.com

niedziela, 9 marca 2014

Wyprzedaż kordonki....

...zapraszam. Mam jeszcze u siebie troszkę kordonków oraz włóczkę.Zbliżają się święta w związku z tym nadchodzi czas na robienie ozdób wielkanocnych.. Napiszę jakie mam kordonki jeszcze a zdjęcia bezpośrednio na maila .
Ada 10- 3zł/szt
Stokrotka- 2zł/szt
Kaja 15- 2zł/szt
Zefir 10 oraz Zefir 20 -3zł/szt
Aria 5 oraz Aria 5zł
Muza 10 tylko kolor brązowy 4szt- 5zl/szt
Karat 8- czarny i ecru- 0,50zł/szt
Ada 5, Ada 15, Ada 30-3zł/szt
Maxi- 10zł/szt
Włoczki-Mimoza, Sara, Zuza,Tiftik, Roxi po 5zł/szt a Diamant po 10zl/szt.
Jesli jest ktos zainteresowany to bardzo proszę o info na 25beata@interia.plPozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Beatko ja mam ostatnio tak nie tak jakoś więc ja tu do wczorajszego posta psiak uroczy życzenia cudowne nawet z żargonem dolnosląskim - hafty przepiękne ten czarny mi się bardzo podoba - i spóźnione ale szczere życzenia kobietkowe i chyba masz imieniny w ten sam dzień wiięc zdrówka i pomyślności a męża masz kochanego - moj też taki podobny ale ciężko myślący bo kwiaty dostałąm już dwa dni wcześnie też chłopina zapracowany itak mu wyszło - a ja kolację do łóżka dostaję teraz prawie co dzień bo jestem bardzo przemęczona oj tak ci się tu rozpisałam buziaki ślę i słońca dużo życzę i nie choruj Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu :-) Za życzenia i za wszystko :-) Dla ciebie Marysiu dużo zdrówka i dużo wypoczywaj :-) Jest ci to potrzebne :-)

      Usuń
  2. Beatko mail poszedł do Ciebie - pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarzy :-)Dzięki wam chce się pracować dalej :-)