Tła oraz dodatki na bloga tonabloga.blogspot.com

czwartek, 22 grudnia 2011

Książki

Witam. Skoro jest to blog na temat haftu i książek , to chce wam opowiedzieć co czytam.
W obecnej chwili czytam książkę Ilony Andrews ''Magia krwawi''. Akcja książki osadzona jest w Atlancie w przyszłości. Arena walk, magii i technologii. Jest to seria o Kate Daniels- pyskatej dziewczynie, w której płynie krew i magia- dowiaduje się  o śmierci swojego opiekuna. Musi dokonać wyboru- komu zaufać, z kim współpracować. Spojrzeć w oczy Władcy Bestii i dołączyć do gromady?? Wejść w uklad z kotołakami i szczurołakami?? Ofiara woła o pomszczenie, krwawa zagadka o rozwikłanie.
Muszę wam powiedzieć że w końcu doczekałam się kolejnej części( czekałam dwa lata!!).
Mi ta książka bardzo się podoba. Nieraz się zdarzało, że siedząc w tramwaju wybuchałam nagle śmiechem, oj musi to dziwnie wyglądać ;-) .
Polecam jeśli ktoś lubi tego rodzaju książki to się nie zawiedzie.






Czekam na wasze opinie i może propozycje ciekawych książek...

1 komentarz:

  1. Lubię fantastykę może kiedyś się skuszę na tą serię :) na razie muszę przebrnąć przez te książki, które dostałam pod choinkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarzy :-)Dzięki wam chce się pracować dalej :-)