Tła oraz dodatki na bloga tonabloga.blogspot.com

wtorek, 25 września 2012

Ciąg dalszy RR-ów

Witaj i tak jak w tytule posta dalsze RR. Dzisiaj dostałam kanwę Milenki z RR Herbacianego. Dzisiaj dostałam, Dzisiaj skończyłam i jutro leci do Basi. A tak się prezentuje:

Milenka ma małe opóźnienie i może uda się troszkę zmniejszyć...
Dzisiaj dostałam telefon z którego jestem bardzo zadowolona. Pamiętacie poprzedniego posta,gdzie pisałam wam że staram się o dofinansowanie do działalności gospodarczej?? I ,że nie dostałam się??
Właśnie do mnie dzisiaj dzwonił bardzo miły pan i okazuje się, że ktoś zrezygnował i ja automatycznie wskoczyłam na to miejsce!!!!!!  dzisiaj odżyłam, bo to oznacza ,że będę miała swój własny sklepik!!!
Dziękuję wszystkim za trzymanie kciuków jesteście kochane . wielki buzior dla was!!!
Papa!!

13 komentarzy:

  1. To jest niesamowite! Zaczęłam pisać ci, ze trzymam mocno kciuki za pozytywne rozwiązanie tej sprawy, nie zdążyłam zatwierdzić, bo ktoś mi przerwał, a teraz czytam o czymś takim - jednak dobre fluidy działają. Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miejmy nadzieję,że ten telefon to nie był żart. W piątek się okaże :-)Ale będzie dobrze :-)Dzięki za kciuki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że się udało. Trzymam dalej kciuki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że się udało! Kanwy już dzisiaj dotarły

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę :-)Dzięki:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje sklepiku ... ja niesttey dofinansowania nie dostałam ale sie nic nie dzieje a tobie życze powodzenia ... cudnei krzyżyki wygladają pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Paulinko, ale na gratulacje to jeszcze za wcześnie, jak uda mi otworzyć sklepik to wtedy gratulację przyjmę :-) Na razie trzymajcie kciuki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesprzemy cię duchowo!
    i w jakiej formie będziesz chciała!
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak to nigdy nie należy wątpić w swoje szczęście :)
    Super, że się udało :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulację:))Też mi się marzy własny sklepik:)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko Bosko - Beatka GRATULACJE!!!
    Jak ja mogłam takiego posta przegapić ... no super - ale się cieszę - jak bym sama dostała ;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki serdeczne :-) Z tym entuzjazmem to nie przesadzajcie tak :-) Jeszcze czeka mnie konkurs biznes planów- na 42 osoby 35 dostanie dofinansowanie i mam zamiar znaleźć się w gronie 35 :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ... obstawiam pierwszą dziesiątkę ;) - dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarzy :-)Dzięki wam chce się pracować dalej :-)