Tła oraz dodatki na bloga tonabloga.blogspot.com

sobota, 16 lutego 2013

Wyróżnienie...

...otrzymałam od trzech wspaniałych dziewczyn:Madzi oraz od Tysi  i  Promyka, pięknie wam dziewczyny dziekuję :-)
Powiem wam szczerze, że bardzo długo broniłam się przed założeniem bloga, oglądałam, czytałam i tak w kółko...Zastanawiałam się o czym będę pisać?? I czy w ogóle ktoś będzie do mnie zaglądał?? I czy dam radę ?? Ale stwierdziłam ,że raz kozie śmierć...Miałam wtedy troszkę czasu więc co mi zależało ...I bardzo się cieszę,że się skusiłam...ale podejrzewam,że nie ja jedyna miałam takie wątpliwości :-)Dzięki blogowi zawarłam dużo przyjaźni jak na żywo tak i wirtualnych...Poznałam dużo fajnych ludzi, zwariowanych na punkcie swojego hobby, ludzi którzy rozumieją cię, którzy pomogą podtrzymają cie na duchu :-)
Teraz codziennie zaglądam na wasze blogi , nie zawsze zostawię ślad,bo nie zawsze mam czas, ale zaglądam :-) Czytając wasze komentarze serce rośnie, smutki znikają,motywujecie do dalszej pracy :-) Dziekuję wam wszystkim za to że JESTEŚCIE!!!
Nie będę wyróżniać kilku blogów, bo na to wyróżnienie zasługujecie wszyscy :-)Wszyscy którzy do mnie zaglądacie :-) Dziękuję za to ,że jesteście :-)
I proszę o to,żebyście się wszystkie poczęstowały tym wyróżnieniem :-)
Dziękuję Wam za blogową przyjaźń :-)

6 komentarzy:

Dziękuję za zostawienie komentarzy :-)Dzięki wam chce się pracować dalej :-)