Tła oraz dodatki na bloga tonabloga.blogspot.com

wtorek, 19 czerwca 2012

Tusal 2012

Witajcie. Zapomniałam, że dzisiaj jest pora na pokazanie tusalowego słoika.."-)
Tak się prezentuje :

Ale jestem w terminie :-)Nie przybyło za dużo ,ale coś tam jest. Nie mam coś ostatnio chęci na haftowanie...
Znowu mnie jakiś kryzys dopadł...:-(
Ale dzisiaj udało mi się sprzedać jeden z moich obrazów i humor mi się od razu poprawił...
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wszystkie komentarze   pod ostatnim postem...
dziękuje Beata

3 komentarze:

  1. Chyba każdy z nas przechodzi jakieś kryzys twórczy, ale to przejściowe:) Dziękuję za odwiedziny i udział w candy:) Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam i dziękuję za miłe komentarze!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarzy :-)Dzięki wam chce się pracować dalej :-)