Tła oraz dodatki na bloga tonabloga.blogspot.com

piątek, 29 czerwca 2012

Wakacje

Witajcie kochani.Na początku witam nowych obserwatorów: pandzioszkę,danę6,kgosię, witajcie serdecznie i bardzo się cieszę,że do mnie zaglądacie :-) Mam nadzieję,że zagościcie na dłużej...
Moje dzieci od godz,11 dnia dzisiejszego oficjalnie zaczęli wakacje!!!
W niedzielę wyjeżdżają na kolonie.. Nie są zbyt szczęśliwi z tego powodu, ale jechać muszą..
My z mężem będziemy odpoczywać od dzieci,może uda mi się troszkę nadgonić moje robótki..
Na pewno bardzo intensywnie będę szukać pracy, muszę wykorzystać czas kiedy dzieci nie będzie...
Na razie to tyle, muszę iść spakować chłopaków..
Pozdrawiam i udanych wakacji życzę!!!

5 komentarzy:

Dziękuję za zostawienie komentarzy :-)Dzięki wam chce się pracować dalej :-)