Tła oraz dodatki na bloga tonabloga.blogspot.com

niedziela, 30 grudnia 2012

Święta, święta i po...

Witajcie po świętach.U mnie święta były bardzo pracowite,niewiele odpoczęłam...
Ale coś tam zrobiłam :-) RR 9 -trzy kanwy lecą jutro dalej...niestety dzisiaj post bez zdjęć. ponieważ popsuł się aparat :-( RR Herbaciany poleci po nowym roku ...
Pieknie dziekuję za prezenty które otrzymałam od Was, jesteście kochane...Dziękuje Tinie za upominek w konkursiku :-), Basi za cudne świeczniki (którymi zaopiekował się mąż) ,piękną szkatułkę i mulinki :-) i nie pamiętam kto jeszcze ..Wszystkich których pominęłam bardzo przepraszam i dziekuję równie mocno:-)
Serdecznie witam Pauline i Ederlezi mam nadzieję,że zagościcie u mnie na dłużej :-)

W Nowym Roku życzę Wam dużo zdrowia- bo to najważniejsze,szczęścia,i żeby spełniły się wszystkie wasze marzenia, i wszystko co sobie założycie żeby się udało :-)
Oby ten nadchodzący rok był lepszy niż ten który odchodzi :-)
SZAMPAŃSKIEJ ZABAWY ŻYCZĘ WSZYSTKIM :-)
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU :-)
Beata

11 komentarzy:

  1. Życzę ci wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego co najlepsze Beatko w Nowym Roku! Życzę CI sukcesu biznesowego!

    OdpowiedzUsuń
  3. i nawzajem Beatko...SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO 2013 ROKU!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ktos kiedys powiedzial ,ze swiat jest maly :) i tak jednego dnia przyszla do mnie siostra i powiedziala mi ,ze Cie zna :)i co najlepsze my osobiscie rowniez sie widzialysmy juz :) Pozdrowionka od Kasi kolezanki Gosi:) Szczesliwego Nowego 2013 Roku :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Agnieszko, niedawno się zorientowałam,że się znamy :-)Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego, zdrówka, szczęścia i spełnienia marzeń w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niechaj Nowy Rok zabłyśnie kolorami tęczy,
    niech będzie radość i szczęście
    i niech zostanie z wami.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. How many articles can it choose to adopt begin
    a good blog?

    Also visit my homepage - http://rootcanal.pba-dental.com
    My weblog : cheap dental plans

    OdpowiedzUsuń
  9. To get a Joomla website how do you obtain the drop down menus to show correctly in
    Ie 6?

    My web-site dentalplanod9.pen.io
    Review my page ; discount dental plans

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarzy :-)Dzięki wam chce się pracować dalej :-)