Tła oraz dodatki na bloga tonabloga.blogspot.com

niedziela, 13 stycznia 2013

Po przerwie...

Witam Was serdecznie, po długiej przerwie. bardzo dziekuję,że o mnie pamiętałyście, za wszystkie życzenia na blogu...
Co do mojej nieobecności to niestety na razie rzadziej będę zaglądać na swojego bloga jak i do was... Mam strasznie dużo pracy ze sklepem: teraz był remanent, który teraz muszę rozliczyć ; do końca stycznia muszę rozliczyć dofinansowanie...a potem będzie więcej luzu...
Teraz jest sklep, po pracy odrabianie lekcji z dziećmi a potem jestem już tak zmęczona ,że ledwo zwlekam się na łóżko :-)
Ale żeby nie było,że nic nie robiłam :
- Sal Lizzie Kate:kolorki dobierałam sama z tego co mam w domu...
na razie bez guziczków, ale na pewno doszyję...niestety ,źle dobrałam nici i napis w lutowym obrazku mało widoczny  ale na razie musi tak zostać...
-otrzymałam również swoją kanwę z RR 8 - muszę tylko wyszyć ostatni obrazeczek i będzie gotowy:
Witam serdecznie nową obserwatorkę i mam nadzieję,że zagościsz u mnie na dłuzej :-)
Mam nadzieję,że wybaczycie mi to, że tak żadko zaglądam,ale jeszcze troszkę cierpliwości :-)
Pozdrawiam Was serdecznie...
Beata :-)

9 komentarzy:

  1. Fajne kolorki w hafcikach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mam nadzieję że to takie pozytywne zmęczenie bo marzyłaś o sklepie:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo sił do codziennych prac! Hafty śliczne:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno dasz ze wszystkim radę! Dobrze, że znajdujesz czas na hafciki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To powodzenia ze sklepem! Śliczne hafciki.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. trzymaj się, ja się cieszę jeszcze chwilką spokoju, bo nie muszę odrabiać lekcji, ale w przyszłym roku się to zmieni więc też pewnie będę padać ze zmęczenia:) śliczne hafciki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne prace :) i sily i wytrwalosci jezeli chodzi o sklep :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko będzie dobrze:-))
    A hafciki są urocze:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarzy :-)Dzięki wam chce się pracować dalej :-)